Pàgina d'inici

PREMI FUNDACIÓ METGES

La Fundació Metges atorgarà anualment un premi a professionals i entitats que destaquin per la seva dedicació al món de la medicina, l’assistència mèdica i sanitària, i el benestar de les persones.

Bases del Premi

El patronat de la Fundació triarà 3 iniciatives o trajectòries que podran ser votades per tots els metges i professionals sanitaris a través del web de la Fundació, de Metges de Catalunya i d’altres institucions amigues de la Fundació. La candidatura amb més vots serà la guanyadora del premi.

El premi s'entregarà cada any, en un acte que vol ser l’expressió més atractiva de la professió mèdica, professió en la que la Fundació Metges creu profundament, com a exemple i motor de la societat catalana.

Primera edició del Premi Fundació Metges

La primera edició del "Premi Fundació Metges", dotat amb 3.000 euros, ha recaigut en la Fundació Banc dels Aliments per la seva lluita contra la pobresa i la fam al nostre país i per la seva labor pedagògica sobre el malbaratament d’aliments.

El seu president, Eduard Arruga, ha recollit el guardó i ha estès la mà als metges per col·laborar conjuntament en noves iniciatives.

Per la seva part, el conseller Ruiz ha remarcat l’esperit de socors mutus de la fundació mèdica i la importància dels valors que promou.

1a edició de l'entrega de Premis Fundació Metges

D'esquerra a dreta, Francesc Duch, secretari de la Fundació Metges; Boi Ruiz, conseller de Salut; Eduard Arruga, president de la Fundació Banc dels Aliments, i Albert Tomàs, president de la Fundació Metges.

Galeria d'imatges de la 1a edició de l'entrega del Premi Fundació Metges

Metges de Catalunya